Članci

U sekciji članci ćemo obraditi nekoliko korisnih tema prilikom kreiranja korporativnog materiala kompanije, bilo da se radi o dizajn rešenjima ili web rešenjima. Kroz kratka objašnjenja po sistemu Uraditi / Ne raditi možete saznati osnove principe kojima pristupate kreiranju koncepta na zadatu temu. Prva tema koju obrađujemo je Company profile.

Najvažnija informacija prilikom kreacije company profile-a pored istorije vaše kompanije, vaših sposobnosti i ciljeva je da ispričate vašu priču.

Ilustrovanje onoga što vaša kompanija jeste, kroz tekstove, slike pa čak I video pomoći će posetiocu da bolje razume ko ste zapravo vi.
Glavna ideja je da ukratko iskomunicirate vašu kompetentnost, sposobnost, stručnost ili šta god da je to što vas izdvaja od konkurencije.
Nemojte biti preopširni ili previše detaljni. Posetioci ne žele da čitaju duge strane, i često preskaču čitave sekcije ako su preopširne.

Čista I fokusirana poruka koja brzo okupira pažnju posetioca je najadekvatnija.

Evo nekoliko kratkih uputstava:

Do / Uraditi

1. Objasnite kako je vaša organizacija nastala, koji su vam ciljevi I zbog čega ste drugačiji.
2. Koristite slike, video material I sve raspoložive medije koje vam pomažu da ilustrujete vašu priču.
3. Budite koncizni I trudite se da pažnju posetioca zadržite u najkraćem potrebnom vremenu.

Don’t / Ne raditi

1. Pisati preopširno da posetioca naterate da preskoči čitavu sekciju ili još gore, odustane.
2. Preterati sa marketinškim I stručnim izrazima I žargonom koji prosečan posetilac neće razumeti ili ga time odbiti da nastavi.
3. Ne uspeti da objasnite zašto ste drugačiji.